.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل حج و زیارت مازندران خبر داد
صدور ویزا برای یک هزار و 200 زائران مازندرانی
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون برای یک‌هزار و 200 نفر از زائران مازندرانی برای زیارت اربعین حسینی ویزا صادر شده است.

به گزارش شمال نیوز، حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: صدور ویزای زائران مازندرانی برای زیارت اربعین آغاز شد.

وی با بیان اینکه برای یک‌هزار و 200 نفر از زائران روز یک‌شنبه 24 آبان ماه ویزا صادر شد، بیان کرد: اقدامات لازم برای صدور ویزا برای بقیه زائران با قوت ادامه دارد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام زائران در سامانه سماح تا چهارم آذرماه امسال است، افزود: درخواست ما از زائران این است که به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

ساداتی با اعلام اینکه صدور روادید تا 6 آذرماه امسال در ساری ادامه دارد، اظهار داشت: ویزا برای زائران گلستان در مازندران صادر می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت مازندران به فعالیت 219 دفتر زیارتی مجاز در مازندران اشاره کرد و افزود: زائران از مراجعه به کاروان‌های غیرمجاز پرهیز کنند.

این مسئول، حفظ هوشیاری و همکاری زائران را در این سفر معنوی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: افراد از حضور در اماکن پرازدحام پرهیز کنند.

ساداتی تصریح کرد: همراه داشتن قمقمه آب، بستن کمربند ایمنی، خودداری از تردد با وسایل نقلیه نامطمئن، کمک به همسفران، همراه داشتن کارت شناسایی و پرهیز از خرید خوراکی از افراد مشکوک از دیگر توصیه‌های ما به زائران اربعین است.

وی در پایان با اعلام اینکه افرادی که خواهان مشارکت در پذیرایی از عاشقان اهل بیت (ع)را دارند می‌توانند هدایای خود را شماره حساب 8224/78 واریز کنند، گفت: این شماره حساب مربوط به ستاد بازسازی عتبات عالیات بوده که برای جمع‌آوری هدایای اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.